Neffovi vadi urazeni Vaclava Havla

ohs at tis.sy.cesnet.cz ohs at tis.sy.cesnet.cz
Thu Mar 18 15:49:24 CET 1999

> "V jistem smyslu jsou mi sympatictejsi i ti kriklouni na ulici, ti
> mladenci, kteri v sobotu urazeli zleva zprava hosty plesu na oslavu
> vstupu do NATO na rade. Ty vede radikalismus, ktery se da pochopit.
> Lidi ktere mam na mysli jsou jini. Z nich je citit cisiva zloba a
> zapskla nenavist."
>
> Znamena to snad, ze Neffovi jsou milejsi komuniste a anarchiste nez
> antikomuniste?
>
> Vstup do NATO je mozne hodnotit velmi pozitivne: Ceska republika se
> tak definitivne(?) vclenuje dozapadoevropskeho vojenskopolitickeho
> prostoru.
> [...]

Naprosty souhlas.
Pouze mi vadi, ze se nasi ridici republiky jiz po par desitek let
nemohou zbavit zvyku prosazovat i spravnou vec jen jakoby, pres zadni
vratka.
I kdyz to pak praskne.
Napr.: Vladl velky optimismus nad nenakladovosti vstupu, ted uz se
priznavaji 3 mylyjardy a jelikoz to je v cesku, skutecnost bude
dozajista nasobna.
Dale : Kdo kdy slysel jedineho politika mluvit o tom, ze vypovedni
lhuta z paktu je dvacet let ? Bohuzel deklaraci pilne studuji pouze
odpiraci a maji bezva argumenty.
Etc. etc.
Necht pacinet papa meducinu, ac se na ni sklebi, vzdyt je mu ku
prospechu, coz prece neni nutno, aby vedel.

 _______________________________
|___|___|___|___|___|___|___|___|
|___|                       |___|

        Micanek  Jaromir
         S v i t a v y

V korespondenci se mnou muzete vyuzit software
podporujici MIME ISO-8859-2 a psat vse v cestine