Prosba

Radek Lucan rlucan at techniserv.cz
Thu Mar 18 16:13:38 CET 1999

Plne se pripojuji.

Mozna nekomu vadi neci nazory, mozna ne, mi jsou celkem ukradene a to
ze jsou treba "jine" je mi osobne uplne jedno. Ale vadi mi to, ze tyto nazory
jsou mimo zamereni teto konference. Stejne tak by mi vadilo, pokud by se
zde nekdo bavil o poctech klokanu v Australii - proste je to "off-topic".
Mate-li nutnost tato temata probirat, zaridte si nebo si najdete takto
zamerene konference.

A docela me mrzi, ze nejsem spravcem listservu, jinak bych vsechny
pisatele off-topicu s klidem z konference smazal. Ze je to "protidemokraticke"
a ze to podryva "svobodu slova a svobodu nazoru "? Proste tato konference
ma jista pravidla, a nehodla-li je nekdo respektovat, tak tady proste nema co
delat.
Je jiste mym svobodnym rozhodnutim jezdit autem 160 kde se mi zachce.
Lec kdyz me chytnou policajti, tak mi vezmou papiry - jaksi i na silnici
existuji nejaka pravidla a pokud je nerespektuji, musim pocitat s postihem.
Proc to nemuze platit i v konferencich ? Jo, mozna se tomu taky rika
netiquette, nebo tak nejak.

P.S. Asi to nebude jednoduche, ale abych nebyl zarazen mezi notoricke
pisatele off-topiku (a tudiz smazan :-)), tak predem rikam, ze na jakekoliv
odpovedi na tento muj majl nebudu do konference odpovidat - jedine primo
autorovi.

Tot vse

RL