"Returned mail: User unknown"

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Mon May 10 10:11:30 CEST 1999

> Nikdo, to bude nejaky nasobny forward. Ja ted zapnu trochu jiny zpusob

Clovek by si myslel, ze by stacilo, aby si spravce pocitace diana.mobil.cz
prosel konfiguracni soubory a zjistil, ze ktereho uctu se forwarduje na
Paegas. Jiz jsem si psal se Zandlem, ale knaprave nedoslo a nebyla zatim
ani prislibena.

V nejhorsim pripade bych pozadal naseho sprave o blokovni posty z pocitace
diana.mobil.cz

> Pro pana Nachtmanna: To review neproslo,protoze puodne jste se prihlasil
> z prfde.natur.cuni.cz, ted mate v adrese jen domenu.

Mate pravdu, z @prfdec.natur... to funguje.

Petr Nachtmann