zakazany pristup pro IOL

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Mon May 10 12:24:18 CEST 1999

> Prosim vas o blizsi popsani, jsem obycejny koncovy uzivatel s dial-up
> pripojenim a to co jste mi napsal je mi bohuzel uplne cizi. Co tedy mam
> udelat?

Ve vasem browseru se da nastavit proxy, coz je pocitac, pres ktery k vam
prichazeji stranky. Pokud pracujete bez proxy nebo pouzivate proxy IOL,
NetMag vam nic nezobrazi. Pokud pouzijete proxy u jineho poskytovatele
pripojeni, ktera vam bude pristupna (zpravidla nebude), muzete vyuzit ji.
Stahovani stranek z Netmagu ale bude zrejme pomalejsi.

Jednu proxy k vyzkouseni vam zasilam soukrome.

Pokud tato proxy nebude fungovat, zkuste http://www.anonymizer.com.
 nebo jeste lepe prejdete k serioznejsi firme, nez je provozovatel IOL.

Petr Nachtmann