Seznam, nic lepsiho neznam

VP vpetr at bigfoot.com
Wed May 26 21:07:14 CEST 1999

Hi!

Seznam: zvlaste pak, kdyz nechate takove dirky v seznamu, ktere mi reknou, ze je tam prave 44695 odkazu (26.03.99 21:00h). Behem hodiny stahnu kompletni Seznam (od A do Z - jde to, zadne prochazeni kat.), behem noci udelam skript, co bude parsovat HTML/TXT a do rana jeste nejakym prasackym filtrem trochu naoko pomicham zvolena pismenka aby se mi nic nedokazalo a zitra mam novy Seznam :))

Ted uz to nemuzu udelat, kdyz jsem se k tomu tady verejne priznal :)) Tak me hlavne nezalujte a radsi opravujte bugy.

Ostatne, linky (URL) nejsou zadne autorske dilo, nebo se jeste stale najde nekdo, kdo si mysli, ze Telefonni seznam je autorske dilo?

VP