Seznam, nic lepsiho neznam

VP vpetr at bigfoot.com
Thu May 27 14:38:39 CEST 1999

:)) Telefonni seznam, to bych se tedy opravdu divil. Stejne tak jako ticker Seznamu, kdyz CTK prskala, AZ to za uvedenych podminek umoznuje, viz vyklad Smejkaluv.

Popisy - nezbude nez vzit Description tag ze stranek, pripadne upravit vsech 40000 popisku rucne. Neni sance, ze proti tomu bude moci kdokoliv cokoliv namitnout. Jednoduse Seznam bude muset byt lepsi, rychlejsi, aktualnejsi...

Uz mi je celkem jasne, proc na Seznamu przni asi uplne vsechny uzivatelem vkladane popisky - aby mohli rici, ze se jedna o jejich autorske dilo :)) A nebo jste tam nekdo cokoliv pridal a oni to nezmenili?

vp