Javascriptem proti framerum

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Thu May 27 15:25:29 CEST 1999

> Televize atd. maji spise trochu jiny problem. Ve slusnem hotelu mas na

Pouze ty verejnopravni. Nova, Prima a spol. mohou byt naopak rady, ze se
na ne kouka vic lidi...

> pokoji barevnou televizi. Hotel za ubytovani bere pomerne slusne castky, ale
> dost casto spoleha na to, ze mu nikdo neprijde zkontrolovat kolik plati
> koncesnich poplatku a kolik ma skutecne televizi.

IMHO by se Ceske televizi vyplatilo najmout si agentur, ktera by vzala
Zlate stranky, obtelefonovala vsechny lepsi hotely a v prvnim kole by se
jich vyptala, kolik maji pokoju s televizorem. No a to by se pak srovnalo
s databazi konc. poplatku... :-)

BTW co kdyz nejaky hotel jebo jina firma / organizace na nahlaseni TV
uplne zapomene a jeji konc. poplatky jsou pak nulove?

Nicmene jsem rad, ze v domacnostech se neplati za pocet TV prijimacu, asi
u vice rodin se vyskytuji nejmene dva kousky (jeden v obyvaku, jeden
prenosny, tuner na karte v PC...)

> Pritom ta mesicni castka neni az tak velka, aby na ni hotel nevydelal, byt
> ti pronajme pokoj jen za 500 na noc.
> Mozna by se pak ani koncesni poplatky nemusely zvysovat.

Obavam se, ze konc. poplatky se *musi* zvysovat, protoze kazda erarni
instituce ma tendenci bobtnat a expandovat dle Parkinsonovych zakonu...

Petr Nachtmann