Seznam, nic lepsiho neznam

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Fri May 28 11:39:13 CEST 1999

On Thu, 27 May 1999, VP wrote:

> Uz mi je celkem jasne, proc na Seznamu przni asi uplne vsechny
> uzivatelem vkladane popisky - aby mohli rici, ze se jedna o jejich
> autorske dilo :)) A nebo jste tam nekdo cokoliv pridal a oni to
> nezmenili?

Za Seznam: Popisky nejsou v zadnem pripade "przneny", jsou jen upravovany,
aby vypovidaly o strankach/serverech, na nez odkazuji. V kazdem pripade
plati, ze je nazorovy rozdil mezi dvemi skupinami uzivatelu Seznamu:
jedna, tj. webmasteri pridavajici odkazy, si mysli, ze vsechny
superlativy, vyzvy a jine "uzitecnosti", jsou tim nejdulezitejsim. Druha
skupina, pocetnejsi, naopak nema zajem, aby u 30 odkazu pod sebou bylo
uvedeno "nejlepsi, nejbajecnejsi, uplne zadarmo, jen pro Vas".

Tez lze rici, ze podoba Seznamu neni veci verejnou, ale veci Seznamu
samotneho a proto se snazime, aby mel jakousi stabni kulturu.

                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--