Seznam, nic lepsiho neznam

Adam J. Sporka sporkaa at cs.felk.cvut.cz
Fri May 28 15:13:46 CEST 1999

Marek Antos wrote:

> URL jiste ne, ale jejich popisy jiste ano. Tim, ze jen trochu
> "znetvorite" se povinnosti dodrzovat autorska prava, ktera se k nim
> vazi, rozhodne nezbavite.
>
> Zdravi,
>   MA

Podle me je to trochu jinak. Podle autorskeho zakona z roku 1996 je mozne
libovolne autorske dilo pouzit jako namet pro jine autorske dilo. Dokonce aniz
by vznikal autoru toho prvniho narok na jakoukoliv odmenu nebo na cokoliv jineho.

Tzn. - kdyz tech 40000 linku preformulujete, vznikne zcela nove autorske dilo,
ktere ma s tim puvodnim (Seznam) spolecny jenom namet.

Svet je zvlastni misto. Misto toho, aby lidi zjednodusili zakony, vymysleli
pravniky.

AdamJ