Serwery newsow w cz. a sk.

chomik chemik1 at polbox.com
Mon Oct 4 21:25:04 CEST 1999

On Oct 4, in Subject: Re: Serwery newsow w cz. a sk., Radim Kunz wrote:

1. "W" i "V"

> To bude asi tim, ze v polsku neznaji jednoduche v. :-))
>
> Radim

Ano. V nasem saznamu pismen nemame "fau" ;)

To pismeno cte se u nas vetsinou jako "f". Proto, ze v nemeckim se
tak cte. A do nas pronikalo to pismeno z nemckeho.

Teprve nedavno anglicka slova zacaly pronikat do naseho jazyka. Ty
ktere sou nova piseme z "v". Kdyz se zabydli w nasem jazyce piseme
je po nasemu. Tzn. z "w". Psani z cizokrajnymi pismeny jak "v" i "x"
je uznawane za projev barbaryzmu. Ale casy se mieni a mnoho lidi
pocina se "anglicyzovat". Internet temu pomaha :((

Za to u vas, jak vidim vsechny "w" vymieniliste si na "v". Nechci
abyste si mysleli ze jsem rasista, jen mi to pripada zvlastni.

Ha, ha, ha :)))

2. Newsy

A jestli jde o te serwery ;)

Dostal jsem od vas par adresov. Zwlaste dekuju Zdenkovi Proskovcovi za
celou listu z ceskymi serverami a ceskimi skupinami, kterou mi poslal.
Vyzkouselsem.

Ale, obavam se, ze nebudu moct cist ceske newsy proto, ze nemohu se
dovolat do nich w nejakem realnim case.

Z internetem spojuju se prez modem. Telefonickym spojem(?) :)

Stoi to mnogo penez. Predposledni ucet miel sem 380 zlatych! :((

A proto nemohu cekat hodiny aby stahnout skupinu...

Je to zvlastni, ale vsechny pingi jdou po teleglobe rownou do NY, tam
se prohanajou po celem meste, nekdy zahnou do Washingtonu, a pak se
teprve vracej do Evropy.

To je nakej divnej routing ???

Je to podezrele...

A proto wam radim az budete neco psat za hranice o nasim "Velkem
Bratru", tak dejte si pozor na zobak, abyste potom nebyli neprijemne
prekvapeni az budete se starat o vize do Statov... ;)))

Asi budu to muset skusit z listserwerami. Z tym smajlikiem to byl
dobry pomysl :)

Na liste od Zdenka mam oznacene nektere skupiny jako sprazene(?) z
listami dysk. Ale sou to adresy do vysylani. Gdyby nekdo z vas znal
adresy gde je mohu zasubskrybovat, to bym byl velmi vdecnej :)

Jak to wypada u vas z internetem.

Chtel bych vas zeptat jak to u vas vypada z internetem? Jak se
spojujete, kto vam dava dostup, kolik to vas stoi penez (a jak se to
ma do normalni wyplaty). Jake sou u vas spoje, jestli mate
nedynamickie adresy a kolik musite za ne platit? Kolik u was stoi spoj
ISDN? Muze normalnej clovek si na nego dovolit

Aha, a mate u vas ADSL na telefonickim spoju ? U nas neco o tom
mluvili ale teraz ticho :(

A povedzte mi tez, kolik lidi sedi u vas na seti(?)=net'u. Ten smajlik
to asi mala skupina bo listserwer posila do 175 lidi. A ja mam tak do
3-5 majli denne. Jak velke sou u was skupiny?

Widim, ze vetsina lidi tady neuziva "ksywek"=nick, ale podepisuje se
pelnym jmenem. Je to vas takovej zwyk nebo to jen na te skupinie?

Nebudu uz vas mucit otazkami, a mel bych ich jeste mnoho :)))

hej

chomik

\ \.  ./ /    |  Ej horylko z buraka      |
/  _--_  \    |  robisz z mene duraka...  |
/\      /\    chemik1 at polbox.com on an i686