Serwery newsow w cz. a sk.

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Mon Oct 4 22:14:54 CEST 1999

>Za to u vas, jak vidim vsechny "w" vymieniliste si na "v". Nechci
>abyste si mysleli ze jsem rasista, jen mi to pripada zvlastni.
>
>Ha, ha, ha :)))

Jsme barbari :-))
Cestina vznikala v 18. stoleti znova.

>========================================================================
>2. Newsy
>========================================================================

>Z internetem spojuju se prez modem. Telefonickym spojem(?) :)
>
>Stoi to mnogo penez. Predposledni ucet miel sem 380 zlatych! :((

To je asi 3800 Kc, to je hodne. Ja mivam 1800 - 2000 Kc  ( 180-200 Zl)

>A proto nemohu cekat hodiny aby stahnout skupinu...
>
>Je to zvlastni, ale vsechny pingi jdou po teleglobe rownou do NY, tam
>se prohanajou po celem meste, nekdy zahnou do Washingtonu, a pak se
>teprve vracej do Evropy.
>
>To je nakej divnej routing ???
>
>Je to podezrele...

To je normalni, od nas se do Polska nejde dostat. Dobre to jde
na sunsite.icm.edu.pl, ale to je asi vyjimka. Vetsinou cekam
15 minut i vice.

>A proto wam radim az budete neco psat za hranice o nasim "Velkem
>Bratru", tak dejte si pozor na zobak, abyste potom nebyli neprijemne
>prekvapeni az budete se starat o vize do Statov... ;)))
>
>Asi budu to muset skusit z listserwerami. Z tym smajlikiem to byl
>dobry pomysl :)
>
>Na liste od Zdenka mam oznacene nektere skupiny jako sprazene(?) z
>listami dysk. Ale sou to adresy do vysylani. Gdyby nekdo z vas znal
>adresy gde je mohu zasubskrybovat, to bym byl velmi vdecnej :)

Tak mi ten seznam (liste) posli. Ale primo na soukromou adresu, ne
do konference.

>========================================================================
>Jak to wypada u vas z internetem.
>========================================================================
>
>Chtel bych vas zeptat jak to u vas vypada z internetem? Jak se
>spojujete, kto vam dava dostup, kolik to vas stoi penez (a jak se to
>ma do normalni wyplaty). Jake sou u vas spoje, jestli mate
>nedynamickie adresy a kolik musite za ne platit? Kolik u was stoi spoj
>ISDN? Muze normalnej clovek si na nego dovolit

Normalni pripojeni pres modem stoji od 200 do 1000 Kc mesicne.
Ale muzes mit i zdarma.
1 zl = 10 Kc
Do toho nepocitam telefonni poplatky !!!

 >A povedzte mi tez, kolik lidi sedi u vas na seti(?)=net'u. Ten smajlik
>to asi mala skupina bo listserwer posila do 175 lidi. A ja mam tak do
>3-5 majli denne. Jak velke sou u was skupiny?

Jsou i skupiny, kde je denne 100 - 200 mailu. Nekdy vice.
Napriklad cs-club at blackops.org .

>Widim, ze vetsina lidi tady neuziva "ksywek"=nick, ale podepisuje se
>pelnym jmenem. Je to vas takovej zwyk nebo to jen na te skupinie?

Podpis plnym jmenem je u nas zvykem.

>Nebudu uz vas mucit otazkami, a mel bych ich jeste mnoho :)))
>
>hej
>
>chomik

chomik, to je krecek ?

Radim