Serwery newsow w cz. a sk.

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Tue Oct 5 21:57:47 CEST 1999

>Ano to vim, ale rekni mi proc kdyz sem mluvil z clovekem od vas to sem
>malo co rozumel protoze uzival divnych slov a mel divnou gramatyku. A
>nebyl to nejakej zul ale normalni student.  :)
>
>Bylo to jako nejakej "kriminalni" jazyk :))
>
>W knihach mate jiny jazyk.

Ja taky nekdy narazim na Polaka, kteremu uplne nerozumim. Hlavne
kdyz je z vesnice a mluvi rychle.
Vy nemate tak velke rozdily mezi spisovnou a hovorovu reci ?
Spisovne mluvi lidi z Moravy, protoze si uvedomuji, ze jejich nareci
by jinak nikdo nerozumel. Ale lidi z Cech mluvi otresne.

>Asi ne w 13 ale v 14/15 :)

Ja si to v te rychlosti splet. Stoleti je o jednu nahoru, ne dolu :-)))

>U nas taky chteli psat z hackami na "sz", "cz"... a carkami na
>oznaceni dlouhych "a", "e", "o" itd., ale protoze tu gramatyku napsal
>protestant tak to neproslo.

Hus byl katolik. :-))  Co prislo potom, to neni jeho vina.

>Oooo! 8-()
>
>Ale napis jeste kolik te stoi hodina w normalnim case ;)

7 hod - 17 hod   asi 53  Kc / hod
17 hod - 21 hod asi 24 Kc / hod
21 hod - 7 hod a vikend asi 12.5 Kc / hod

+ 2.60 Kc za spojeni

snad jsem neco nespletl, nemuzu nikde najit tabulku, tak jsem
to tedka spocital.

>Nektery lide jak diskutujou o politice a nabozenstvi tak mohou byt
>oprawdu nebezpecni! A nejenom w internete ale taky v realu.
>
>A pokud ma nekdo strach, tak si to jmeno vymysli.  :-))
>
>Snad nechces abym lhal?

Nechci, jenom te informuji, jak to chodi.

Radim