Serwery newsow w cz. a sk.

Ján Solár solar at netlab.sk
Tue Oct 5 21:23:20 CEST 1999

chomik <chemik1 at polbox.com> wrote in message news:199910041925.VAA69593 at ns.felk.cvut.cz...
> A jestli jde o te serwery ;)
>
> Dostal jsem od vas par adresov. Zwlaste dekuju Zdenkovi Proskovcovi za
> celou listu z ceskymi serverami a ceskimi skupinami, kterou mi poslal.
> Vyzkouselsem.
>
> Ale, obavam se, ze nebudu moct cist ceske newsy proto, ze nemohu se
> dovolat do nich w nejakem realnim case.

Ja pouzivam news.netlab.sk a na to, aku mam pomalu linku, mi to ide celkom dobre. Este mozete skusit csnews.vslib.cz, je to server specialne pre cz/sk. skupiny. Ale asi najlepsie by pre Vas bolo vyskusat nejaky polsky newsserver. Urcite sa na nom najdu nejake cz/sk skupiny. Aspon u Nas je zvykom, ze kazdy vacsi provider alebo aj vysoka skola ma aj newsserver

> Z internetem spojuju se prez modem. Telefonickym spojem(?) :)
>
> Stoi to mnogo penez. Predposledni ucet miel sem 380 zlatych! :((
>
> A proto nemohu cekat hodiny aby stahnout skupinu...

To musite mat nejaku moc pomalu linku. Ja sa tiez pripajam modemom a tiez mi to ide dost pomaly(19200bps). Akou rychlostou sa pripajate vy?
Inak, ak si nejaku skupinu citate po prvy raz, musite pocitat s tym, ze kym sa Vam stiahnu vsetky spravy, bude to chvilu trvat.

> [...]
>
> To je nakej divnej routing ???
>
> Je to podezrele...
>
> A proto wam radim az budete neco psat za hranice o nasim "Velkem
> Bratru", tak dejte si pozor na zobak, abyste potom nebyli neprijemne
> prekvapeni az budete se starat o vize do Statov... ;)))
>
> Asi budu to muset skusit z listserwerami. Z tym smajlikiem to byl
> dobry pomysl :)
>
> Na liste od Zdenka mam oznacene nektere skupiny jako sprazene(?) z
> listami dysk. Ale sou to adresy do vysylani. Gdyby nekdo z vas znal
> adresy gde je mohu zasubskrybovat, to bym byl velmi vdecnej :)

Na http://www.lsoft.com/lists/list_c.html mate adresy listserverov roztriedene podla statov.

Jano
Solar at netlab.sk