Serwery newsow w cz. a sk.

chomik chemik1 at polbox.com
Tue Oct 5 21:18:47 CEST 1999

On Oct 5, in Subject: Re: Serwery newsow w cz. a sk., Ross Hedvicek wrote:

> Taky by mne zajimalo ceho je treba se bat? Vsiml jsem si ze treba na
> Slovensku je to podepisovani nickem daleko beznejsi nez v Cesku.

Treba se bat zlych lidi. Kdyz pises na skupiny kde je ostra diskuse.

Ja sam sem na internetu od 6.99 a zazil sem uz nekolik mailbombingu,
mailu z wyhruzkami, a pomluwy na usenetovych skupinach :(

Kdyby ti co maji ine nazory vedeli jak se jmenuju a kde bydlim...

A proto nikdy w internetu nadavam svoje jmeno a adres.

> Rosta

hej

chomik

\ \.  ./ /    |  Ej horylko z buraka      |
/  _--_  \    |  robisz z mene duraka...  |
/\      /\    chemik1 at polbox.com on an i686