Serwery newsow w cz. a sk.

chomik chemik1 at polbox.com
Thu Oct 7 01:03:20 CEST 1999

On Oct 5, in Subject: Re: Serwery newsow w cz. a sk., Peter Hedera wrote:

> 1. Ako funguje internet na kablovke v porovnani s dial-up? A financne?
> U nas zacina suskat UPC Slovensko o zriadeni internetu prostrednictvom
> kablovej TV. Zrejme zacnu az o rok.

Z toho co jsem slysel nekteri lide nejsou moc nadseni. Ale to jenom
tam kde namaji dobreho spojeni mezi internetem a kablowkou. Jinde je
to dobre. Jestli jde o finance to mesicni predplata u nas na Kozanowie
(takove sidliste ve Wroclawiu) je 30zl (~300kor)+ predplata za
kablovku asi 27zl. Ted je to jeste ekperimentalni stadium. Nejsou
totiz "ustawy" (lex) regulujici ten zdroj distribuce internetu
(koncesje atd.).

> 2. Ak ta zaujimaju dalsie e-mail konferencie, tak nedavno vznikol skvely
> projekt spravodajskeho servera http://www.zive.cz , a to prehladavanie
> e-mail konferencii http://www.serge.cz .
> Spracovava aj konferencie na http://www.pandora.cz , kde si moze hocikto
> zriadit svoju vlastnu e-mailovu diskusnu skupinu.
> Dobre udrziavany zoznam je aj na http://sesek.tsx.org
> -ph
> Slovakia, Bratislava

Dekuju tobie a tem vsem co mi poslali adresy. Mam jich uz tolik, ze
vyskouseni toho vseho zajme mi snad 2 tydny :)

hej

chomik

\ \.  ./ /    |  Ej horylko z buraka      |
/  _--_  \    |  robisz z mene duraka...  |
/\      /\    chemik1 at polbox.com on an i686