Serwery newsow w cz. a sk.

Tibor Turcan ttibor at mail.viapvt.sk
Thu Oct 7 06:41:13 CEST 1999

Od: Szczurek Jaroslav <szczurek at datasys.cz>

> Zrus, my te tu nehceme :-)))))))))
> Jeste by ses dostal do televize a zrusil nam majora Zemana.  :-)))))
>
> Szcz

Nahodou by tie stare komunisticke filmy mali davat este viac, aby sme si
lepsie uvedomili v akom nezmysle sme zili. Ja sa na tych filmoch o sudruhoch
perfektne bavim.

Zvlast sa prihovaram za serial "Ako sa kalila ocel" a najdu sa aj dalsie
skvosty. ;-)))) Rusky film akvanauti som videl asi 20 krat. Chodili sme na
neho z skoly, na kazde predstavenie sa az do slz vysmiat. Sceny ako pocas
vojny pri vybuchoch hrat cez zavoru begminton je treba skratka vidiet. A v
tomto filme je takychto nesmrtelnych scen zvlast pozehnane.

          TTibor