spam

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Sep 9 11:29:43 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Ross Hedvicek wrote:

> S tim se da celkem souhlasit - ale nemelo by znamenat, ze ta reklama ma byt
> "komercni" - tedy za ucelem zisku?
>
> Coz v praxi znamena, ze kdyz tady bude nekdo delat reklamu na propisky s
> Klausovym ksichtem, tak se da predpokladat ze je bude prodavat - tedy bude
> mit zisk. Kdezto kdyz tady treba ja udelam reklamu na svuj mailing list
> CS-CLUB (ano! Prihlaste se poslanim emailu na adresu cs-club at blackops.org)
> tak to je sice reklama, ale ja z toho zadny zisk nemam - a navic je to
> docela dobrocinna akce, tudiz by to melo byt prijatelne?

Rozhodne nemusi byt za ucelem zisku. Kdyz se clovek podiva do newsgroups,
tak tam vetsinu spamu produkuji nabozensti a jini fanatici, IMHO bez
jakehokoliv zisku.

A nejen v internetu, ze.  Dneska je Praha zase polepena (na sloupech
a jinde, kde to vubec nema co delat) letakama ve smyslu:
JEZIS ZIJE! Nestastni se raduji, nemocni se uzdravuji etc.
Prijdte se podivat tehdy a tehdy tam a tam, prijel nejakej
mag (no, spis sizunk) odtamtad a odtamtad.
A tak porad dokolecka.

BoChal.