Email u SEZNAMu

Dana Kvitkova dqk at seznam.cz
Thu Sep 9 19:13:14 CEST 1999

Ahoj lidicky,
poradite mi prosim Vas nekdo, jestli je z Emailu u Seznamu mozne, nechat si posilat info o dorucene poste na jinou e-mailovou adresu?
Predem diky
Dana

Pozn. na okraj: pro obtiznou pristupnost POSTu (nekdy) a dlouhou dobu mezi odeslanim a prijetim dopisku (casto) jsem si zkusila udelat schranku na Emailu Seznamu. Po precteni Vasich predchozich zprav prestavam byt presvedcena o spravnosti toho kroku.

> Caute vsetky obete SEZNAMU,
>
> ja som si tri dni trieskal hlavu o stenu, lebo som
> sa nemohol dostat k poste. Nastastie mi ucet
> nezrusili.
>
> JAKO
> jako at pobox.sk

> chvilemi