Email u SEZNAMu

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Thu Sep 16 12:59:59 CEST 1999

On Thu, 16 Sep 1999, Paja wrote:

> Ahoj paragrafe (aha)
>
> jsem si 100% jist, ze pomlouvany subjekt se to dozvi (aha, nechces
> tam zavolat?), navic to pomlovanemu subjektu muze byt uplne jedno,
> kdyz pridava link do baze tri nedele, pripadne vubec (muj pripad),
> tak ho urcite takova kritika neboli, u moji malickosti muze takovej
> smejd pomlouvat kdokoliv.

Kritika boli, pokud se ji nedoctes. Seznam je ziv z prizne uzivatelu a
principielne mu na kazdem uzivateli a jeho spokojenosti zalezi. Co se tyka
zarazeni stranek - nemyslim si, ze by Seznam nejak vybocoval ze svetoveho
standardu katalogu, vsechny stranky, ktere by mohly zajimat nase
uzivatele, jsou zarazovany, pokud splnuji podminky pro jejich zarazeni.

Pokud mas s nejakou strankou jinou zkusenost, obrat se na odkazy at seznam.cz

> Nikdy jsem nemel problemy s jejich mailem (viz moje adresa), ale
> pokud je nekdo ma, nevidim duvod proc to nerict ostatnim (i bez
> vedomi pomlouvaneho, pokud se ovsem da mluvit o pomluve...)

Ale tady se vyjadroval Jirka, ktery danou sluzbu nepouziva, problem nemel
a presto spekuloval tak, ze to mohlo vzbudit klamne zdani. Ani ja ani
nikdo v Seznamu nepipne, kdyz uzivatel rekne, ze mu todle nefungovalo a je
to pravda. Proc take? Lide v Seznamu nejsou neomylni a jejich sluzby
nejsou bezchybne, ale uznavanym resenim v Seznamu je chyby opravit tak,
aby byl uzivatel spokojen, nikoliv ho servat.

> Ty PRAVNIKU, ten paragraf na nej neplati, protoze prohlaseni ucinil
> jako soukroma osoba. Nez zacnes tasit paragrafy a rejpat, tak si je
> aspon precti :(((((

http://wwwinfo.mfcr.cz/ares/ares_fr.html?JS=0&obch_jm=redigy&cestina=cestina&obec=&maxpoc=200&ico=&k_fu=&setrid=ZADNE&id=1&source=Alenka

Jiri Barborik je fyzickou osobou, ktera ma u sveho zivnostenskeho
opravneni pripojeno v obchodnim jmene sluvko Redigy. Vzhledem k tomu, ze
mail byl zaslan z firemni adresy, z firemni patickou a ze Jirka je
opravnen za svoji "firmu" jednat, vidim vyse uvedene tvrzeni jako ciste
zbytecne ...

> BJ, jestli se omluvis, jsi mekota ;), bylo to uplne normalni
> konstatovani udalosti, ktera se stala, pokud si nepujde delat
> legraci ani na Internetu (a zejmena ve vazne a vazene konferenci
> smajlik, jejiz nazev napovida, ze jakekoliv vtipky jsou zakazane),
> tak snad zacnu verit Rossovi...

Vis, Pajo, Jirka to uz uvedl davno na pravou miru a to, co tu ted resime,
je ciste akademicky spor o nicem...

			Mej se...
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ http://postcard.cz - http://alenka.cz ]=-