Email u SEZNAMu (o nicem a o necem :-)

Paja dev.null.4711 at seznam.cz
Thu Sep 16 13:30:53 CEST 1999

At 12:59 16.9.1999 +0200, you wrote:
>On Thu, 16 Sep 1999, Paja wrote:

<snip>

>Ale tady se vyjadroval Jirka, ktery danou sluzbu nepouziva, problem nemel
>a presto spekuloval tak, ze to mohlo vzbudit klamne zdani. Ani ja ani
>nikdo v Seznamu nepipne, kdyz uzivatel rekne, ze mu todle nefungovalo a je
>to pravda. Proc take? Lide v Seznamu nejsou neomylni a jejich sluzby
>nejsou bezchybne, ale uznavanym resenim v Seznamu je chyby opravit tak,
>aby byl uzivatel spokojen, nikoliv ho servat.

Lze ovsem rici, ze opravdu nikoho nepomluvil, server nejel a pro kazdeho
uzivatele sluzby si tedy kleknul. Jinak se totiz slusi poslat mail s necim
takovym jako: omlouvame se, ale v terminu od do ... blablabla. Nebo jeste
lepe mit backup server pro pripad nutneho upgrade nebo prosteho zhrouceni.

Jakozto clovek neznajici pravy duvod nefunkcnosti sluzby je kdokoliv
opravnen rici, ze si server kleknul. To je proste konstatovani nefunkcnosti
sluzby a nikdo ho nemuze klasifikovat jako pomluvu.

<snip>

>Jiri Barborik je fyzickou osobou, ktera ma u sveho zivnostenskeho
>opravneni pripojeno v obchodnim jmene sluvko Redigy. Vzhledem k tomu, ze
>mail byl zaslan z firemni adresy, z firemni patickou a ze Jirka je
>opravnen za svoji "firmu" jednat, vidim vyse uvedene tvrzeni jako ciste
>zbytecne ...

hmmm. to je pravda. na vyse uvedenem to ovsem nic nemeni. krome toho, jak
elegantnim zpusobem nekoho donutit, aby si do podpisu misto http://zona.cz,
ktery mu mohl prinest potencialni uzivatele (aniz by kohokoliv obtezoval)
sama ikska. Coz je sice v ramci prava, ale je to dost dobry a neeticky bluf,
zvlaste uvazime-li (jak jsi sam zminil), ze se jedna o teoretickou konkurenci
seznamu (adresu si nepamatuju tak ji sem nepisu ;-)

<snip>

>Vis, Pajo, Jirka to uz uvedl davno na pravou miru a to, co tu ted resime,
>je ciste akademicky spor o nicem...
...ktery by mel ukazat, ze tahani paragrafu do internetovych konferenci je
uplne na nic a akorat nastve cholerika, jako jsem ja.
Jestlize se na tomto shodneme, muzeme povazovat celou diskusi o nicem za
ukoncenou a jeste si blahoprat, ze jsme treba neceho dosahli...

>			Mej se...
Taku tak
>                                                Adam Hauner

Paja