Živě komentuje: výstižná jsou hodnocení šéfů obou firem: "podařilo se nám spojit dva světy - svět počítačů a telekomunikací" (Miroslav Hofman, 2N), a "není nám známa jiná ústředna této třídy, která by dovedla totéž" (Richard Kaucký, Software602). Obě firmy je nutné velice pochválit za rychlost, s jakou dokázaly přivést toto řešení na svět. Je evidentní, že nezůstane osamocené, ale díky velké technologické komplikovanosti a nutnosti skutečně propojit dva oddělené světy to nebude jednoduché dosáhnout - a navíc v této cenové úrovni - ani pro giganty typu Alcatel, Siemens, Lucent nebo AT&T. 2N na českém trhu skutečně nemálo zatápí gigantům svými ústřednami, šitými na míru cenově citlivým domácím zákazníkům; je ale nutné říci, že má mezi českým zákaznictvem pověst firmy vyrábějící "produkty pro chudé", což s sebou často nese i méně potěšitelné asociace s horší kvalitou. Je dále nutné ocenit, že nová ústředna má již svůj vlastní web na www.ateus-omega.cz, kde je k nalezení vše podstatné (grafické ztvárnění by mohlo být lepší…) včetně cen - základní výbava přijde pod deset tisíc Kč, což je za ústřednu s integrovaným messagingem skutečně akční cena.