Díky tomu se velice brzy objevila první komerční nabídka určená zejména domácím (americkým) firmám, které mají své pobočky rozloženy po celých státech a často používají telefonů pro řešení pracovních záležitostí. Služba On-Net by měla v co největší možné míře využít robustní infrastrukturu MCI WorldCom a nabídnout až 35procentní slevu na místní, vnitrostátní a mezinárodní hovory. Důležitá je také strategie MCI WorldCom udržet své zákazníka za každou cenu ve své sítí, protože jinak se služba prodražuje o nutné poplatky roamingovým partnerům (do jejíž sítě zákazník telefonuje). Pokud to převedeme do "české" řeči: SPT Telecom přijde za vaší firmou a prohlásí, že máte telefonické hovory (v rámci vašich poboček) z Prahy do Brna a opačně o 35 procent levnější. Do ukončení exklusivity SPT taková služba není v našich podmínkách připravována.
MCI WorldCom má síť pokrývající 81 měst v USA a spojení do 50 zemí světa.