Představil také nový partnerský program pro inženýry a obchodní partnery vzniknuvší spojením společností Digital (síťové divize) a Cabletron – s honosným názvem Synergy Plus Cabletron. Asi nejpodstatnější pro náš trh bude, že se Cabletron probudil ze spánku a rád by ke svým nejlukrativnějším trhům v Anglii a Německu přidal i další, ovšem citelně menší, ale nezanedbatelné, trhy.
Cabletron (po přeskládání vnitřní struktury, jehož finanční náročnosti jsem se nedopídil), bude dále rozhodovat o evropských věcech přímo z Evropy; přestože si chce zachovat punc americké firmy. Něco určitě stálo i přesměrování celé firmy na jiné ideje a trhy; Sangster potvrdil, že letos ani neočekávají nárůst obratu.
Komunikace se zákazníky bude v novém programu zaměřena zejména na zákazníky, kteří pro svůj klid před managementem podniku raději pořizují drahá řešení, u kterých je jakžtakž zaručena podpora, a právě jim hodlají nabídnout investice dlouhodobější. Zatímco inovační cyklus u PC je okolo 9 měsíců, u síťových prvků je to okolo pěti až desíti let; John Chambers, prezident a CEO firmy Cisco, se nedávno vyjádřil, že chce tento cyklus zkrátit na 18 měsíců! Navíc je růst tohoto segmentu trhu (zejména přepínačů-směrovačů) by v následujících třech letech měl dosáhnout obratu zhruba 9 mld. dolarů. Konference se účastnili i šéfové vídeňské pobočky Wolfgang Monghy Channel Sales Manager pro střední a východní Evropu a Jižní Afriku a za marketing Karin Korschan. Nový partnerký program se jmenuje Synergy plus a spojuje certiikace Digital Business partner a Synergy Plus Cabletron.