winsock 1.1 ?

Jiri Kvarda Ing. ICSC KVARDA at vc.cvut.cz
Fri Dec 3 11:36:07 CET 1993

> Nebo zkuste ftp.ncsa.uiuc.edu v adresari pub/PC/winsock by mea byt
> verze od NCSA.

Tak tohle vrele nikomu nedoporucuji. Taky jsem to zkousel a neuvedl
jsem ho do provozu. A takovych zoufalcu jsou vzdy periodicky
plne odpovidajici skupiny USENET news. (Kdyz uz nejsou videt
predchozi news.) Jeste nikdo tam neoznamil, ze mu to bezi (a co tam
bylo dotazu). Ani Ashok Aijar (spravce biochemistry.bioc.cwru.edu a
alfa tester mnoha TCP/IP aplikaci) si s tim neporadil.

Jina verze Winsock je ale VxDTCP. Jak jiz sam nazev rika, je to
TCP/IP stack implementovany jako VxD. Podporuje nejen packet driver,
ale i ODI a NDIS. Zatim jsem ho ale nezkousel, i kdyz se na to
uz dlouho chystam. Je k dispozici pro ftp:

    netcom.com:/pub/jagane/vxdtcpa2.zip
    biochemistry.cwru.edu:/pub/wintcp/vxdtcpa2.zip

BTW, nemate s nim nekdo zkusenosti ?

                                         Jiri Kvarda