Problem s archivem vax.felk.cvut.cz

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Thu Nov 25 11:48:47 CET 1993

>From: "Martin Bily" <BILY at cslab.felk.cvut.cz>
>To: cstex at cs.felk.cvut.cz, net at cs.felk.cvut.cz, csinfo-l at earn.cvut.cz
>Date: Mon, 22 Nov 1993 08:28:51 MET-1DST
>Subject: Problem s archivem vax.felk.cvut.cz
>
>Vazeni pratele,
>
>v patek minuly tyden doslo k neopravitelne zavade disku, na kterem
>byl umisten verejny archiv pocitace vax.felk.cvut.cz. Protoze nemame
>k dispozici jiny disk pouzitelny pro tento ucel, jsem nucen
>s politovanim oznamit preruseni cinnosti verejneho archivu pristupneho
>pomoci ftp a mailserveru.
> [...]

Uvedena havarie je jiste neprijemna, ale chtel bych upozornit, ze na
gopherech "pub.vse.cz" a "vcdec.cvut.cz" se kopiruji prispevky
e-konference "NET" do lokalnich news a tam zustavaji cca
14 dnu v diskuzni skupine viamail.cz.net. Prave ted je v teto skupine
k dispozici poslednich cca 30 prispevku pocinaje prispevkem z 11.11.93 se
SUBJECT: Prispevky z "Library Automation Conference". Chce-li tedy nekdo
kopii prispevku z NET za poslednich 14 dnu, najde ji tam. Pokud nekdo
bude chtit prispevek starsi, ktery jiz v teto diskuzni skupine neni, at
se obrati na mne a ja mi ho poslu ze sveho soukromeho archivu. Zdravi

                                             Vladimir Vrabec

PS: Pristup k viamail.cs.net postupnou volbou radek menu

pub.vse.cz                            vcdec.cvut.cz
4. Diskusni skupiny ...               10. USENET NEWS ...
                   dale spolecne volby
                    21. viamail
                     1. cz
                     6. net