Cesky Pmail

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Fri Feb 4 19:28:36 CET 1994

From:	MX%"net at cs.felk.cvut.cz"    4-FEB-1994 11:32:15.01
To:	SCHMIDT
CC:
Subj:	Re: Cesky Pmail

Sender: net-Mgr at cs.felk.cvut.cz
To: net at cs.felk.cvut.cz
From: "Jiri Kvarda" <KVARDA at vc.cvut.cz>
Date: Fri, 4 Feb 1994 11:03:05 MET-1
Subject: Re: Cesky Pmail

> Hi all,
> onehda sem psal o ceske verzi Pegassus mailu.
> Kontaktoval sem autora a dostal sem zpravu ze ceska verze bude
> implementovana ve verzi 3.1, ktera bude podle autora "sometime this
> month".

Hi,

Nevim co porad s tim ceskym Pegassus mailem mate. Myslim ze uz je to
ted skoro "obsolete". Uz asi pul roku pracuji s Pegassus Mailem pro
Windows a rozhodne se ho nehodlam vzdat kvuli nejake c~estine~.

- Osobne jsem se naucil psat docela solidne cesky, c~esky psat uz
skoro neumim. :-)
Velka cast meho mailu je stejne v anglictine, takze to ani nevadi.

- Ve Windows PMailu vyuzivam clipboard, paralelni prohlizeni textu v
jinem textovem editoru, ftp nebo gopher pokud na to je v mailu odkaz.

- Kodovani cestiny je tolik druhu, ze by to stejne vetsine
nevyhovovalo. Ktere kodovani se uvazuje: Kamenici, 852, 1260 (Windows
EE). Osobne bych prijal jedine Windows EE :-)

Happy mailing
                                         Jiri Kvarda