Cesky Pmail

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Fri Feb 4 19:46:07 CET 1994

Dovolte prosim, abych se ponekud ozval (a omluvil za uklepnuti, kter zpusobilo
minuly nesmyslny dopis). Muj nazor je, ze snad pocitace uz jsou natolik
dokonale, aby mi umoznily komunikovat v jazyce, ktery je mi zrovna pohodlny.
A zase ja bych mel dbat na svuj jazyk.

> Nevim co porad s tim ceskym Pegassus mailem mate. Myslim ze uz je to
> ted skoro "obsolete". Uz asi pul roku pracuji s Pegassus Mailem pro

Zbytecne? Neaktualni? Prekonane

> Windows a rozhodne se ho nehodlam vzdat kvuli nejake c~estine~.

Uznejte, ze jsou i lide, kteri si oblibili jine operacni systemy nez Vy.
Prece se nebudeme projevovat jako texassti a jini krupani, kteri
se na Usenetu do krve kadaji, jestli KulatyHranaty V5.8.6 nebo HranatyKulaty
V12.3.32.

> - Osobne jsem se naucil psat docela solidne cesky, c~esky psat uz
> skoro neumim. :-)

A takhle dopadneme vsichni, kdyz se s tim neco neudela.

> - Kodovani cestiny je tolik druhu, ze by to stejne vetsine
> nevyhovovalo. Ktere kodovani se uvazuje: Kamenici, 852, 1260 (Windows
> EE). Osobne bych prijal jedine Windows EE :-)

Vzhledem k rozsahu zmineneho neporadku (ja bych jeste pridal ISO Latin 2
[ISO 8859-2] a kdyz na to prijde, mam tu stare terminaly v KOI8) je jasne,
ze to nejaka sjednocujici direktiva nevyresi. Komu chodi X-Encoding?

Mozna, ze by zde bylo to prave misto, poradit se, jak na to.

> Happy mailing
>                                         Jiri Kvarda

Pekne pokecani preju.