Telecom a Mail602

Pavel Vrecion VRECION at vsz.cz
Thu Feb 10 11:39:55 CET 1994

Omlouvam se za ponekud hysterickou reakci na zpravu o spojeni
Telecomu a Softwaru602. Pak jsem o tom mluvil s nekolika lidmi a
samozrejme jsem zjistil, ze vec neni tak jednoznacna.

Presto podle vseho toto spojeni ma potencial, aby dokazalo prosadit
urcity standard komunikace. S timto standardem budeme muset
pocitat. Co to pro nas bude znamenat? Bude tento standard otevreny,
bude takovy system schopen dalsiho rozvoje? Nezustaneme s nim
uzavreni v nasi zemicce? Nevim.

Nevi o tom nekdo neco vic? Jake vlastnosti by takovy system mel
mit? Co by mel umoznovat?

Pavel Vrecion