Cesky Pmail

Michal KRSEK KRSEK2 at hermes.zcu.cz
Thu Feb 10 11:47:15 CET 1994

> V Rudem pravu jsem se docetl prisernou informaci. Zdanlive se nas
> tolik netyka, ale.. Spojili se Software602 a SPT Telecom a chteji zavest
> datovou komunikaci zalozenou na linkach Telecomu a Mailu602. Maji
> pry uz 7000 zajemcu. Platit se ma stranka A4 za 3 KC, stejne jako
> posta. Lumparna!

Jo to sem cet taky .... Ale o tech 7000 zajemcich pochybuji .

> [...]
> spolecne se Softwarem602, ktery ma jmeno a potichu se mu povedlo
> nacpat Mail602, kam to slo. Tyto dve firmy se stanou hegemonem na
> poli datovych siti. Logicky vznikne tlak na to, aby si tento trh pojistili
> (viz tabakovy monopol). Prostredku na to maji dost: parlament, zakony,
> homologace, vlastnictvi telefonnich rozvodu, penize. Patrne to dopadne
> tak, ze jsme prave svedky vzniku standardu, ktery nepujde odstrelit
> (jako MS DOS, Text602).
> Diskuze o PMailu se tak stavaji trochu akademickou zalezitosti. Svet
> kolem nas si bude komunikovat Mailem602 a basta.

Mam takovou historecku .
V jedne fabrice na Ustecku posilali fax do USA via gateway602.
Nejak se jim pobouchalo spojeni a ta gate zustala spojena s USA celou
noc. Protoze u ni nikdo nebyl (kdo by taky hlidal gateway ze ?),
je strizlivy odhad, ze se ciselnik v Ustecke ustredne pretocil asi 4x.

A takova firma, ze ma zprostredkovat spojeni se svetem ?

                                Mike

P.S: Ted jedu domu a budu se snazit premluvit gate602 a jistou
shareware gate k pmailu, aby spolupracovaly. Drzte mi palce !!!