Cesky Pmail

Ales Horak Net. Admin. ALES at tunw.upol.cz
Thu Feb 10 12:22:38 CET 1994

> branou do sveta (snad krome Francie). Osobne pokladam za uzitecnejsi vyvijet
> neco skutecne potrebneho misto vymysleni pitomych narodnich verzi cehokoliv
> (napr. MS-Windows s klenoty typu "setric obrazovky" ap.), ktere jen lidi
> vzdaluji. Onehdy jsem byl ve Svedsku u znamych a chteli neco poradit s PC.
> Jenze meli svedsky MS-DOS, takze to bylo tezke ... Nejhorsi je to, ze se
> vyvojem narodnich verzi zivi spousta darmozroutu, ktere dalsi dobracci plati,
> casto z penez danovych poplatniku; kez by je venovali na vyuku anglictiny!

Myslim ze dokud se bude na svete mluvit tolika jazyky, kolika se
mluvi, bude holt nutne vyvijet "narodni verze cehokoliv".
Ja osobne jsem tem "darmozroutum" vdecny za to, ze za ty z nas, ktere
cestina na pocitacich stve, delaji spustu nezazivne, umorne a
potrebne prace.
To ze nekdo prodava praci, po ktere je poptavka, jeste nemusi
znamenat, ze je to darmozrout.

             hezky den, plny asertivnich vztahu :)

                                          Ales Horak
                            Palacky University Computer Centre