subscribce cert at vscht.cz atd.

Jiri Orsag jiri.orsag at vscht.cz
Thu Feb 10 14:26:58 CET 1994

>        Ale ne, ja o tom taky slysim poprve, a kdyz jsem si to pokusil
> subscribovat, dozvedel jsem se, ze jde o uzavreny list ...
Sice jsem uz neco psal do mailu, ktery se krizil s timhle, ale pro
lepsi vysvetleni:

rady CESNETu pred rokem. Cilem listu je distribuce beznych informaci
o bezpecnostnich zavadach v OS pochazejicich z CERTu, firemnich zdroju
nebo jinych zdroju a distribuce informaci o SW produktech tykajicich
se bezpecnosti. Krome toho jsou v mailing listu distribuovany zacryptovane
informace o problemech na jednotlivych institucich, konkretni upozorneni
na "spatne administrovane" pocitace apod. Mailing list je opecovavan
CERT-CZ, ktery pusobi na VSCHT Praha a je clenem FIRST.

V okamziku vytvoreni se cleny mailing listu stalo asi 10 lidi z ruznych
siti. Charakter sirenych informaci vyzaduje jistou miru duvernosti, ale
nikdo z ucastniku nemel a myslim, stale nema chut stat se kadrovakem
a proverovat nove zajemce :-). Proto se dohodlo, ze nove pozadavky
budou poslany do listu a pokud nekdo ze stavajicich ucastniku pozadavek
doporuci, bude akceptovan. Vcerejsi pozadavky budou tedy za chvili
odeslany do listu.

I kdyz se v listu diskutovaly i napriklad ruzne verze pravidel pro praci
uzivatelu, cilem je udrzet list jako misto pro TECHNICKE diskuse a omezit
ucastniky na lidi, kteri "vlastnima rukama" udrzuji pripojene site a pocitace.

urceny pro firmy pripojene k EUnetu. Cilem je jednak rozumne hospodareni
s prenosovou kapacitou, ale take moznost zohledneni specifickych potreb
zakazniku EUnetu.

Tolik na vysvetleni. Pokud jste na vase pozadavky dostali automatickou
odpoved, budou vyse popsanym zpusobem reseny a v pripade, akceptovani
budete informovani.

S pozdravem

--
			Jiri Orsag