Dotaz

Ladislav Rudisar RUDISAR at faf.cuni.cz
Thu Feb 10 14:32:39 CET 1994

Potrebuji propojit centralni sit fakulty (Ultrix, Novell) s odloucenym
pracovistem na druhem konci mesta (Novell). Mam 2 modemy Case 519/2+,
2 PC pripravene jako dedic. adresu tridy C pro tuto vetev, ale nevim
jak to nejlepe udelat, aby pres PCroutery (bridge) proslo jak TCP/IP,
tak IPX. Slysel jsem neco o "IP TUNELu", ale nemam s tim zadne
zkusenosti.
Schema:
----sit A (DNS 193.84.84.1, Novell 193.84.84.8) --PC (modem)-----------

----sit B (Novell 193.84.86.1---------------------PC (modem)----------

Chtel bych mit moznost prihlasit se na oba servery NW a ze site B na
server Unixu.

Muzete pomoci ?

Diky.

  |  Ladislav Rudisar                |   Charles University         |
  |  E-mail: rudisar at faf.cuni.cz     |   Computer Centre            |
  |          rudisar at earn.cvut.cz    |   Heyrovskeho 1203           |
  |  tel. 049-24821 l.255            |   501 65 Hradec Kralove      |
  |  fax  049-27778                  |   Czech Republic             |