Continue: Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

David T. Rataj xratd01 at vse.cz
Wed Oct 26 14:47:44 CET 1994

>        Dobry den,

>        na Invexu jsem navstivil nenapadny stanek CESNetu, kde se mi
>        vsak dostalo informaci, ktere me posadily do zidle.

>        Jak pravi informacni letacek a jak mi potvrdil i clovek
>        na stanku, CESNet nabizi vsem organizacim pripojeni
>        na CESNet, dle vyberu komutovane ci pevnou linkou.
>        Nejnizsi mozna cena, tj.komutovane spojeni (muj vlastni pocitac
>        a modem, kterym si budu volat na nejakou blizkou site) je
>        pausal 1500,- Kc za mesic!!! (pro nekomercni organizace) Pritom
>        zadny zavadecip poplatek, zadny limit ani v mnozstvi
> [...]

	Moje prace na serveru byla prerusena a radeji jsem zvolil odeslani
	nehotoveho prispevku, nez jeho ztratu. Proto si dovolim
	pokracovat.

	3.Je mozne, ze jsem nabidku CESNetu pochopil spatne, mozna, ze
	budou nejaka omezeni, ale v letaku se o nich nepise vubec nic.
	Dejme priklad: 1500,- Kc za mesic neni mnoho a proto si takovou
	vec muze dovolit i napriklad jedem studentsky pokoj na koleji.
	Muzeme predpokladat, ze takove pripojeni bude vyuzivano na 100%.

	Tedy: ja samozrejme tuto vec nekritizuji, naopak, pokud je to
	vsechno skutecne pravda, jsem velmi nadsen. Znamenalo by to
	totiz, ze uz bychom nemuseli zavidet studentum ze zemi, ktere
	jsou nasimi vzory, jejich pripojeni k Internetu "z domu", ktere
	si mohou dovolit.
	Jen se proste bojim uverit, abych se neradoval zbytecne.
			Predem dekuji za odezvy a odpovedi
					David Rataj, student 2.roc. VSE