Continue: Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

Ing. Jiri Kuchta KUCHTA at gate.fee.vutbr.cz
Wed Oct 26 15:15:35 CET 1994

To je zajimave, prozatim jsem cetl stiznosti pouze na nasi fakultu,
kdy si nekteri jiz vystudovani v sitove konferenci stezovali, ze jsme
byli tak drzi a stanovovali jim nejake limity pro komunikaci I-netem.
O VSE a ani o jine prazske skole jsem dosud nic necetl, takze
studentska verejnost zrejme zije v blahem domeni, ze krutasi jsou
pouze v Brne, kdezto v Praze je primo internetovy raj.

>     3.Je mozne, ze jsem nabidku CESNetu pochopil spatne, mozna, ze
>     budou nejaka omezeni, ale v letaku se o nich nepise vubec nic.
>     Dejme priklad: 1500,- Kc za mesic neni mnoho a proto si takovou
>     vec muze dovolit i napriklad jedem studentsky pokoj na koleji.
>     Muzeme predpokladat, ze takove pripojeni bude vyuzivano na
>     100%.

Ja bych to chapal jinak - zalezi na tom, co se chape pod pojmem
"neziskova organizace". To muze byt i vzdelavaci nadace nebo neco
podobneho, a pro ty jsou tarify Eunetu nebo Eurotelu neprijemne
vysoke, na druhe strane "Econet" pro takoveto organizace nabizi i
mnohem levnejsi podminky pro prenos posty.
Dost by se mi pricilo, aby  timto pojmem byl oznacen ten uvadeny
"studentsky pokoj". Myslim, ze studenti by si meli tyto sve problemy
resit svymi volenymi zastupci na urovni skoly.

Jinak bych si vas dovolil upozornit, ze bezna prace s I-netem to
pripojeni rozhodne nedokaze vytizit "na 100%". Pokud ovsem nejde o
praci ve smyslu nonstop tahani fajlu z druheho konce sveta.
----
|Ing. Jiri Kuchta                                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |