novell - internet uucp ?

Pavel Cisa+ P.Cisar at pcs.inway.net
Wed May 3 09:53:00 CEST 1995

> 			Dobry den netters !
> prepacte zrejme laicku otazku. Ma niekto skusenosti s prepojenim mail-u z
> lokalnej LAN Novell s uucp prostrednictvom telefonnej linky ? Existuju
> programove produkty PD alebo shareware , ktore to dokazu ? Pripadne nejake
> riesenie od Novell ( to posledne sa pytam iba pre info, pretoze ide o skolu,
> ktora dostala horespomenuty novell darom (tzv. Danajsky dar :-) a chcela by
> prepojit svoj Pegasus  s Internetom, a kedze na leased line nemaju, radi by
> si posielali aspon postu.
> 					Dakujem

Nejlepe se mi osvedcil Mercury od Davida Harrise (autor PMailu). Jde
o NLM na server 3.11/3.12. Je to freeware k mani na zarcadle PMailu.
Dalsi alternativou je Charon (ale doporucuji spise Mercuryho).

Dalsi alternativa -> Novy PMail do woken (verze 2.0b) ma uz svuj
vlastni TCP/IP agent. Je to horka novinka (5 dni).  K mani je taktez na zrcadle.
Pavel Cisar, (ERGOSoft Design)
E-Mail:  P.Cisar at eko.pcs.cz