Srovnani NETSCAPE a MOSAIC pro MS Windows

Informacni servis, 735, 314 sb XVYSJ01 at silo2.vse.cz
Wed May 3 09:55:12 CEST 1995

> Date sent:      Tue, 2 May 1995 19:54:37 MET-2DST
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> From:           "Miroslav Renda" <RENDA at feld.cvut.cz>
> To:             net at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Srovnani NETSCAPE a MOSAIC pro MS Windows

> Dobry den,
>     zajimalo by me, jestli nekdo zkousel porovnat subj.. Mohl by se
> s nami porovnat s vysledky srovnani?
>     Popr. reknete zkusenosti s nekterym z produktu.

    Nijak zvlast jsem to netestoval, ale proste jsem jeden cas
pouzival oboje a musim rict, ze Netscape je o dost rychlejsi. Mluvim
o 16-ti bitove verzi Netscapu 1.1 . U Mosaicu si cislo verze
nepamatuju, ale mohlo to byt zhruba pred dvema mesici a bylo to 32
bitove. Jestli od te doby prisli s necim novym, rychlejsim, tak o tom
nevim.