Srovnani NETSCAPE a MOSAIC pro MS Windows

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu May 4 14:08:02 CEST 1995

			Dobry den netters !
According to Pavel Francirek.
Prepacte, ze to pisem, do tejto konferencie, ale ZDRAVIM PANA ZAJICKA !!!
Zaplatil som mu (jeho "zdruzeni pro uzivatele ...") predplatne BAJTu do maja
1995 v roku 1993. V roku 1995 som zaplatil dalsie predplatne (podla jeho
logiky by malo byt do maja 1996).
Posledne cislo , ktore mi doslo je cislo 11 z roku 1994.
Doklady o zaplateni mam.

Vazeny pan Zajicek, je velmi Tazke Vas zastihnut. Tak si dovolujem Vas
oslovit  tuna. Snad sa moja sprava k Vam dostane. Mozete mi odpovedat
	KEDY DOSTANEM  VCAS AKTUALNE INFORMACIE Z OBLASTI KTORA
	ZAUJIMA DO TAKEJ MIERY, ZE SOM ZA TIETO OCHOTNY (Vam) ZAPLATIT ?

				Vopred dakujem panu Zajickovi za odpoved
a vsetkym, ktori poznaju jeho e-mail a fwd. mu tuto postu.
Ak viete niekto adresu, (diskusny list) kde by som s touto vyzvou uspel
lepsie, dakujem za tipy)
						Dovidenia
				:-)
Juraj Panko