Srovnani NETSCAPE a MOSAIC pro MS Windows

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu May 4 14:10:13 CEST 1995

			Dobry den netters !
According to Pavel Francirek.

> Jo, je asi fakt lepsi. BTW, mas uz vlastni WWW stranku?
Netscape ma pridane schopnosti (zobrazovanie .jpg, tabuliek podpora
kodovania pomocou verejneho kluca etc... Ano je lepsi, ale zaplatili
ste uz registracne poplatky ? (od verzie 1.XX, (mam 1.13 pre Solaris)
ich pozaduju a upozornuju, ze dane DEMO je casovo limitovane.
Kedze pracovisko na ktorom pracujem na zaplatenie momentalne nema,
pouzivame Xmosaic...
					Dovidenia
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk