zmena vlastnika souboru

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Thu May 4 14:36:59 CEST 1995

> vsak aj Novell NetWare je siet a nazov konferencie (net)
> nespecifikuje presne o aky typ siete ide.

Vubec jsem to nemyslel jako nejaky boj, ale pripada mi, ze se z net-u
stava novodobe csinfo-l, kde se zrejme vzhledem k poctu prihlasenym
diskutuje skoro o vsem. Pravda je, ze i NetWare je sit, ale otazka
byla na neco spis systemoveho co mi sitoveho moc nepripadalo.

Mozna by take bylo dobre udelat vetsi publicitu nejake te konferenci
o PC, ktera v cesnetu nekde zije.

Pozn.: Nechci vyvolavat nejakou zbytecnou diskuzi a klidne si budu
pro mne nezajime prispevky mazat.
--
Tom Mueller