uucp a sendmail (unknown mailer error 101)

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Thu May 4 14:38:44 CEST 1995

> ad 2. Kdo ma prosim vas nastaveny sendmail tak, ze mu funguji takove adresy,
> (napr. testovaci zprava, kterou jsem posilal v minulem prispevku)
> ozvete se mi, nechce se mi to vymyslet.

Ne, ze bych mel sendmail zkonfigurovany uplne vymakane a hezky bez
bordelu (na svou obranu mohu asi zatim pouzit to, ze obycejni smrtelnici
v nasi organizaci pouzivaji cc:Mail+HP-OpenMail se svymi hruzami v
adresovani), ale mozna mam to, co se zde mysli.

/usr/lib/sendmail -bv -v neco!cosi
neco!cosi... deliverable, mailer=uucp, host=bb-prg, user=neco!cosi

/usr/lib/sendmail -bv -v neco!cosi at oneco
neco!cosi at oneco... deliverable, mailer=uucp, host=bb-prg, user=neco!cosi at oneco

/usr/lib/sendmail -bv -v neco!cosi at oneco.cnb.cz
neco!cosi at oneco.cnb.cz... deliverable, mailer=tcp, host=oneco.cnb.cz, user=neco!
cosi at oneco.cnb.cz

Mam se ti pochlubit (nebo si udelat ostudu :-) nasim patricnym sendmail.cf?
--
Tom Mueller