Srovnani NETSCAPE a MOSAIC pro MS Windows

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Thu May 4 15:55:32 CEST 1995

>Netscape ma pridane schopnosti (zobrazovanie .jpg, tabuliek podpora
>kodovania pomocou verejneho kluca etc... Ano je lepsi, ale zaplatili
>ste uz registracne poplatky ? (od verzie 1.XX, (mam 1.13 pre Solaris)
>ich pozaduju a upozornuju, ze dane DEMO je casovo limitovane.
>Kedze pracovisko na ktorom pracujem na zaplatenie momentalne nema,
>pouzivame Xmosaic...

Jestli se neco nezmenilo tak (aspon ve verzi pro Windows) je Netscape pro
skoly zadarmo. Casove limitovane byly pouze beta verze. Dnesni finalni verze
1.1 by mela bezet neomezene. Ale porad neumi zobrazit ani zdaleka tolik
specialnich znaku (z HTML3) jako stejne stary Mosaic.

Kdo u nas prakticky vyuziva podporu kodovani pomoci verejneho klice ?

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529