Listservre & novell

Miroslav Wagner WAMBI at barbie.die.fmph.uniba.sk
Thu May 4 16:16:19 CEST 1995

> Ked som cital FAQ, k problematike: "ako zalozit novu newsgroup-u"
> precital som si nieco take (nebude to presne):
> 1; Zistite si ci uz podobna neexistuje.
> 2; Ak ju nenajdete hladajte dalej ....
> :-)

to je sice pekne ale na prd, lebo by dlho trvalo cosi hladat a ked by
som chcel potom zrusit konferu, ktora vznikla predym ako som nasiel
podobnu tak muozem vsetkym oznamit, nech sa prehlasia a hotovo (ja sa
zatial mojho NOVELL-l nevzdavam :-) uvidim ako sa to vyvinie)

> Toto nepisem preto, ze by som chcel kohokolvek odradzovat od vytvarania
> novych diskusnych klubov. Ale ked ho vytvaram, som si isty, ze budem vediet
> zabezpecit archivy konferencie (aj keby to bolo niekolko 10MB ?) Digest ?
> Archivy s subormi viazucimi sa k danej problematike ? Bude sa niekto pripadnej
> "udrzbe" konferencie venovat aj cez prazdniny (studenti), alebo pocas
> dovolenky (zamestnanci) ? - teda presnejsie bude si vediet zabezpecit
> zastupenie ? Nadsenie je dobra vec, a SPOLAHLIVE SLUZBY su rutina :-)

je fakt, ze muoze sa to roztiahnut na velke subory ale pri najhorsom
sa da aj to vyriesit vyodenim neaktualnych mailov a mailov od veci a
pri najhorsom tak, ze to trosku skomplikujem tym, ze to vsetko bacnem
po nejakych obdobiach do jedneho suboru a ten skomprimujem a
spristupnim na FTP alebo SEND. A co sa tyka toho spravcovania
listservra cez prazdniny, tak to je fakt, asi budem musiet nieco
pekne vymysliet (nejaky batch alebo NLM, ktory mi pobezi na pozadi a
urobi mi to za mna , hoci ne az tak inteligentne ako keby som to
mohol vzdy kontrolovat. Inac mne sa stava, ze sa mi po nejakych 5 az
10 dni zblazni server (tusim je chybny radic k disku alebo nejaka
chyba systemovej dosky) a spadne a potom uz nebude bezat konferencia
a tym netreba ani archiv zalohovat :-)))).
A fakt natsenie je dobra vec a SPOLAHLIVE SLUZBY su "zbytocna"
rutina, ved to poznate z denneho zivota, tak preco by sa mal z toho
vymykat aj taky listserver :-)

                        bye
                                WaMBi

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL     :  http://pascal.fmph.uniba.sk/~2wagner/
 E-mail  :  wagner at st.fmph.uniba.sk