Vypalovacka CDcek

Martin Pilc marpi at psu.edu
Thu May 4 18:02:35 CEST 1995

Flajshans Pavel <FLAJSH4 at hermes.zcu.cz> wrote:

>pred nekolika tydny tady probehla diskuze o vypalovani CDcek a jejich
>trvanlivosti. Jeden clovek sem nahodou hodil ceny vypalovacek SONY(?)
>asi za 1500 dolaru. Prosim toho pana, aby mi poslal o jakej typ jde,
>kde a za kolik lze sehnat...

To vypada na me. Uvadel jsem _pro_srovnani_ ceny CD recorders pokud se
objednaji v USA zasilkovou sluzbou. Pokud si vzpominam, nejlevnejsi byla
Smart_and_Friendly (to je nazev firmy) 2*speed za $1595 + postovne. Sony
tehdy tvrdila, ze bude mit novy typ do mesice za podstatne nizsi ceny. Novy
typ do mesice meli, s cenou dolu ovsem nijak zavratne nesli (zatim se drzi
okolo $1800).

Pokud budete chtit dalsi informace, poslete prosim soukromy mail, pokusim se
vystrachat telefeon a adresu zminovane firmy. Jen pro poradek presto
upozornuji ze vetsina mail-order firem odmita posilat do Evropy, jinou
platbu nez US seky nebo kredit karty prijima jen neochotne a _neposkytuje_
zaruku mimo US.

Muzete zkusit prolistovat Computer Shopper, ktery vychazi 1*mesicne a
poskytne Vam bezkonkurencni prehled o US cenach (obvykle > 800 stran velkeho
formatu, pres 600 mail-order firem, z tiraze: US $3.95, UK L2.95).

                             marpi at psu.edu