VIR, ci (ne)vyr?

Radim Bartos rbartos at cs.du.edu
Thu May 4 19:41:48 CEST 1995

> -> Ja bych si zase nebyl tak jisty. Dokazu si predstavit, ze dobre napsna
> -> posta by potencialne mohla zblbnout sendmail k tomu aby treba vykonal
> -> jeden prikaz v shellu. Sendmail bezi jako root a co vic je potreba.
>
> Najprv by musel vyresit odlisnost shellov a hlavne externych prikazov
> medzi BSD a SVR4.

echo "+ +" > /etc/hosts.equiv
pobezi snad na kazdem shellu.

>a potom ked je sendmail nakonfigurovany aby shell nespustil,
> tazko ho k tomu prinutia data, ktore spracuva.

Samozrejme nepredpokladam, ze by tam byl prikaz "spust shell", co jsem mel
na mysli je poslat data, ktera treba pomoci preteceni zasobniku dovoli vykonat
par instrukci v tele zpravy. Netvrdim, ze vim jak to udelat, jen ze neco
je potencialne mozne (viz nedavne halo okolo NCSA httpd).
--

Radim <rbartos at cs.du.edu>