Dodrzujte prosim Subject == posledni nedodrzeni

Jan Korycan Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz
Thu May 4 18:51:08 CEST 1995

On Thu, 4 May 1995, Pavel Satrapa wrote:

> Kolegove & kolegyne!
>
> Z posledniho vyvoje v teto konferenci soudim, ze nastal cas pripomenout
> vyznam polozky "Subject" v hlavicce E-dopisu. Mela by strucne
> charakterizovat, o co v dotycnem dopise jde, coz v posledni dobe pro radu
> zdejsich dopisu bohuzel neplati. Vubec se mi nelibi, ze pod hlavickou "Re:
> zmena vlastnika souboru" se odehrava diskuse o konferenci pro NetWare a
> pod hlavickou "Re: Srovnani NETSCAPE a MOSAIC" najdu otevreny dopis panu
> Zajickovi. Byl bych velice nerad, kdyby tuto konferenci potkal stejny osud
> [...]
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ rusovlasky, ale jinak sorry, sypu si popel na
  hlavu, to sem opravdu nepatri

  Ne ze bych ja osobne psal nejake moc uzitecne prispevky do teto konf., ale
  pripada mne opravdu trochu scestne ptat se na teto konferenci na veci,
  ktere si muze kazdy prumerne inteligentni Inet surfer najit sam. Nekdy
  jsou to dokonce i veci, ktere si dotycny muze najit v systemovem manualu
  (viz nektere dotazy na NotWell) a to uz je tedy sila.
  V posledni dobe zacina byt jakymsi trendem prihlasit se do deseti konf.
  a kazdy stupidni dotaz, ktery jsem liny si vycist z manualu, prasknout
  do kazde z nich.
  No nic, tak jsem se vykecal a uz se zase odmlcim. Jestli mate nejake
  pripominky k memu majlu, tak je prosim poslete primo mne, at tuto
  konferenci nezanasime jeste dalsim marastem.
  S pozdravem "prijemne neteni"

							Jan Korycan

                      *---------------------------------------------------*
                      | Jan KORYCAN                                       |
                      | Slezska stodola v Opave, CR                       |
                      | E-majl: John at alfinka.fpf.slu.cz                   |
                      |                              tel.: 0653 - 454 262 |
                      | home  : Pod Cvilinem H/43    tel.: 0652 - 3639    |
                      |         794 01  Krnov                             |
                      | Tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu, az se    |
                      | SCO Open Desktop.                                 |