Osud teto konference ( was Re: Dodrzujte prosim Subject)

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Fri May 5 09:36:38 CEST 1995

> Mam ten dojem, ze pote co xmacek at cs.felk.cvut.cz (Michael Macek) uvedl tuto
> konferenci v podstate jako priklad jak se prihlasit do e-mail konference v
> PC Worldu 5/95, str. 38-39, ceka tuto konferenci prave neprijemny utok tohoto
> druhu. Posledni dotazy na vypalovani CD-ROM, Novell, instalaci OS/2 tomu
> napovidaji.

ani ja som za to p. Mackovi neni moc vdacny....
predsa toto by mala byt konfera odbornikov ktory uz aspon vedia ako sa
sem prihlasit

> [...]
> o prislusne konferenci (prip. jinem zdroji informaci) kam se ma dotycny
> obratit. Takovou odpoved bychom mu poslali primo na jeho adresu bez
> jakekoliv odpovedi na off-topic dotaz do teto konference.
>
> Stalo by za uvazeni vytvorit periodicky (napr. jednou tydne) posilany
> prispevek o jinych konferencich, kam se maji ucastnici obratit v pripade,
> ze je zajima tema xy pro ta temata, na nez jsou nepatricne dotazy do teto
> konference nejcastejsi.
>
> Osobne jsem schopen a ochoten vytvorit takove informace tykajici se dotazu

a nebolo by zle robyt z toho nejake CS-FAQ
a nielen z tejto konfery ale zo vsetkych co na cesnete/sanete su...

> S pozdravem,
>
> Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
> e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
> tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko

k pozdravu sa pripeja
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |