Osud teto konference

Marek Antos MANTX001 at comenius.mff.cuni.cz
Fri May 5 09:54:42 CEST 1995

> Mam ten dojem, ze pote co xmacek at cs.felk.cvut.cz (Michael Macek) uvedl tuto
> konferenci v podstate jako priklad jak se prihlasit do e-mail konference v
> PC Worldu 5/95, str. 38-39, ceka tuto konferenci prave neprijemny utok tohoto
> druhu. Posledni dotazy na vypalovani CD-ROM, Novell, instalaci OS/2 tomu
> napovidaji.

V souvislosti s timto prispevkem bych si patrne mel rovnez nasypat
popel na hlavu, protoze ac jsem tuto konfernenci nepouzil primo jako
priklad, doporucil jsem ji ve svem clanku i ctenarum SWN - vyjde v
6/95. Uznavam, ze to asi opravdu nebylo prilis chytre.
Ovsem, neni dle meho soudu treba prilis pospichat s navrhy typu
periodickeho rozesilani seznamu jinych, specializovanejsich
konferenci - jednou mesicne rozesilany Seznam zdroju CESNETu snad
plne staci.

*   Marek Antos - Novell Netware programming   *
*    E-mail : MANTX001 at COMENIUS.MFF.CUNI.CZ    *
*             MANTM006 at BETA.MS.MFF.CUNI.CZ     *
*             ANTOS at TROJA.FJFI.CVUT.CZ         *