FW: Returned mail: unknown mailer error 101

Jiri Orsag jiri.orsag at vscht.cz
Fri May 5 10:55:03 CEST 1995

According to Martin.Postulka at cerge.cuni.cz:

> Moc by me zajimalo jak konkretne nakonfigurovat sendmail.
>
> Oprava c.1. asi neprichazi v uvahu, protoze tenhle problem
> vznika pri reply na postu ze stroje, ktery svou odchozi adresu
> prezentuje zminenym zpusobem.
> Mozna by to pripadalo v uvahu konkretne u mail602, kde by jiste
> mohli pri trose dobre vule zaridit prepis odchozich adres klientu,
> aliasy pravdepodobne na stroji mail602.cz nastaveny maji, protoze
> adresa adr-klienta at mail602.cz funguje.
To mate urcite pravdu, upravit by to meli v mail602.cz, ale svet mailu
je ruznorody a prani, aby vsichni meli krasne domenove adresy je nesplnitelne.
Jsou i horsi pripady.

> Nam ale chodi bezne posta jak z vychodu, tak ze zapadu
> (mozna i z jihu a severu), kde jsou bezne mnohem delsi uplne UUCP
> cesty. Nevim, jestli je pripustne a mozne takovou adresu jednoznacne
> prevest na "domenovou". (coz chapu jako PRVNI-JMENO-Z-UUCP-CESTY at domena).
> Ptal jsem se pred casem prave na tohle, ale odpoved jsem nedostal!
My udrzujeme pro tohle premapovani databazi, ktera ma dnes 10 MB, protoze
to neni tak jednoduche.

> ad 2. Kdo ma prosim vas nastaveny sendmail tak, ze mu funguji takove adresy,
> (napr. testovaci zprava, kterou jsem posilal v minulem prispevku)
> ozvete se mi, nechce se mi to vymyslet.

Melo by stacit nastavit default gateway pro UUCP provoz, v horsim pripade
bude potreba mala vsuvka do rulesetu 0.

--
			Jiri Orsag
			ors at eunet.cz