Pomoooc. OneHalf!!!!

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Fri May 5 11:40:33 CEST 1995

> Date sent:      Wed, 3 May 1995 10:34:56 MET-2DST
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> From:           jasek at esix.matica.sk
> Subject:        Pomoooc. OneHalf!!!!
> To:             net at cs.felk.cvut.cz

>     Hi friends!
>
> Mam napadnuty jeden pocitac (MS-DOS 6 doublovany disk) OneHalfom.
> Poradte mi prosim ako ho odstranit. Problem je prave DoubleSpace.
> Je to velmi velmi dolezite, lebo mam pocit, ze zalohovane data nie su v
> poriadku.
>
> Je to velmi strasne surne a dolezite. Dakujem za kazdu pomoc pripadne
> [...]
  Program pro odstraneni Onehalfu najdete na me Web strance :
  http://phoenix.upol.cz/~michlv
  pripadne primo soubor:
  http://phoenix.upol.cz/~michlv/onehalf.zip

  Urcete se da take nalest na nejakem ftp, bohuzel nevim kde.

                       Doufam ze uz mate po problemech
                                                 Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at upol.cz                                           *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *