Dotaz na NETSCAPE

Ivan Pobis Ivan.Pobis at fris.sk
Fri May 5 15:01:40 CEST 1995

In article <199505031055.MAA00720 at ns.felk.cvut.cz> you wrote:
> Dobry den,
>     videl jsem zde sirokou diskusi na tema netscape X mosaic. Ja jsem
> instaloval netscape nad trumpet winsock a SLIP. Vse v nem chodi dobre
> az na vlastni HTTP (nebo alespon jsem zkousel gopher z netscape). Pri
> cteni http to hlasi chybu site - chybny parametr a zcela odmita
> nacist http. Mosaic mi pri tom chodi bez problemu. Ma s tim nekdo
> nejake zkusenosti?
>     Dekuji
>                                                 Petr Jendele
	Dobry den,
	Tiez mam nainstalovany netscape pod Win nad trumpet winsock.
Je pravda ze chodi po Ethernete, ale myslim, ze problem nie je v tom.
Ked chcem volat gopher z netscapu, pouzijem prikaz nie http ale gopher.
Asi takto: gopher://nic.uakom.sk
Samozrejme na html dokumenty sa dostavam prikazom
	http://nic.uakom.sk
Tak isto musi byt spravena aj referencia na gopher v html dokumente.

						Ivan Pobis